به نام خداوند بخشنده و مهربان

 سلام.

مدت‌ها بود می‌خواستم وبلاگی شخصی داشته باشم تا درباره موضوعات اطرافم بنویسم. علاوه بر اون فیلم و مستندهایی که می‌بینم اینجا به دیگران معرفی کنم.

من کانال‌های اجتماعی مختلفی هستم اما مشکل اینجاست که محتوای هر کدوم یه تاریخ انقضا داره و مثلاً هر بار که در پیامک‌های افسران درباره مستندی صحبت می‌کنم تنها تا 40 دقیقه بعدش دیده میشه و بعد از اون ممکنه در بایگانی ذهنی دیگران هم پیدا نشه:)

بنابراین از این به بعد تمام کتاب‌هایی که میخونم فیلم‌هایی که می‌بینم و گزارشی از کارهایی که می‌کنم بعلاوه هر مطلبی که به من مرتبط باشه اینجا پست می‌کنم.

 الان آدرس وبلاگ به شکل MAHDIFA.BLOG.IR هست اما بعداً به صورت MAHDIFA.IR خواهد شد نکته پایانی پست شروع وبلاگ اینکه اینجا رسمی نیستم و قرار نیست جدی باشم, مگر اینکه خلافش ثابت بشه:) گاهی اوقات پست‌هایی کمتر از 50 کلمه ارسال می‌کنم و گاهی موضوعی رو کامل واکاوی می‌کنم که ممکنه به بیش از 5000 کلمه برسه.