سلام . قرار هست روز شنبه از کرمان به مشهد مقدس به قصد زیارت و پابوسی امام رضا علیه السلام حرکت کنیم ان شاالله . 

البته من هنوز آمادگی ندارم 

خودمم نیت سفر نداشتم . خواهرم یهویی تماس گرفت و گفت که آقا حرکت کن حرکت کن :)* 

آمادگی هم از این جهت که هنوز سلامت روحی ندارم . یعنی کلا حال معنویم خوب نیست. . . 

....

قراره در خانه یکی از اقوام باشیم :| یا شاید مسافرخانه :| یا شاید هتل . . . 

ولی هرچی هست بخاطر نوع کارم احتمالا در مکانی خیلی دور از حرم ساکن باشیم 

ان شاالله ان شاالله این دوره حتما دو جا میرم 

یکی مسجد صنعتگران مشهد (یکی از برترین مساجد ایران) 

یکی هم رستوران امیرکبیر که جلش نماز جماعت برقراره ... 

یکی هم آرامگاه حضرت شیخ کافی .

؛؛

ان شاالله یک سفرنامه ناب هم خواهم نوشت 

..

من خودم کلا از اون دسته آدمایی هستم که پناهنده میشیم به حرم 

یعنی دوست دارم کل زندگیم در حریم امام رضا علیه السلام باشه .

 حالا پنج روز اونجا هستیم 

کمتر میخورم و کمتر میخوابم و زمان بیشتری در حرم می چرخم 

؛؛

ان شاالله اگه اینترنت جوابگو باشه 

و شارژ موبایل همچنین 

قراره در کانال سروش از همه جا عکس بزارم  

اگر عضو سروش هستین اینجا کلیک کنید  تا عضو کانالم بشین 

خوشبختانه سروش امنیت بالایی داره و من نمیتونم اسم و مشخصات اعضای کانالم رو ببینم 

؛؛

یا علی مدد 

؛؛

؛؛

؛؛

؛؛

دفعه قبلی . پارسال 

رفتم قم مقدسه 

قرار بود از  همایش ها و جلسات یک گزارش زنده اینترنتی بدم 

نشد که بشه به هر دلیل 

یکی برام نظر گذاشت : عزیزم چند روز کلا اینترنتو بزار کنار . . . برو از زیارت لذت ببر 

؛؛