مدت ها بود نسب به نوع فعالیت آپارات انتقاد داشتم . در کل شرکت صباایده به عنوان صاحب سایت اشتراک فیلم آپارات اصلا و به هیچ وجه سبک زندگی سالمی رو پیگیر نیست . 

بارها شده که این شرکت در محصولات مختلفش از میهن بلاگ تا . . . خیلی با تعصب درباره مشکلات عدیده ایران صحبت کرده . نه به نیت انتقاد و کمک به رفع مشکلات بلکه در انتهای ویدیو یا پیام شان از مهاجرت و سفر همیشگی به خارج از ایران می گویند .

بعد همین ها هم نق می زنند چرا مهاجرت افراد نخبه زیاد است !!! 

سایت آپارات هم وقتی از ظرفیت بزرگ کاربرانی که تعلق خاطر به فرهنگ ایرانی اسلامی دارند استفاده کرد و رشد کرد حالا چند مجموعه برنامه ایجاد کرده که توسط خود آپارات تولید می شود. چند مجموعه ویدیو هرکدام شامل 30الی 50 ویدیو 60 دقیقه ای درباره موسیقی و یا بازیگران سینما . وقتی برنامه موسیقی را می بینی تماما علیه ارزش و فرهنگ اسلام . حتی کسی که ذره ای اشنایی با آیات قران داشته باشد از این همه مهمل که در این برنامه ها گفته میشود به سطوح می آید . 

سازندگان برنامه حتی به حرف های خودشان هم پایبند نیستند اصلا کاری ندارند بزرگان موسیقی ایران چهه کاره اند و چه می گویند . فقط چند جوان نپخته و جو زده پای ثابت برنامه اند .

از مجموعه برنامه های بازیگران سینما هم گل بزرگی بیرون نمی آید . یک سبک زندگی غرب زده که بارها تکرار می شود. یک بازیگری که به قول خودش وقت رسیدن به خانواده را ندارند پیاپی از این برنامه به آن مهمانی می رود حالا در برنامه آپارات از سبک زندگیش می گوید . بعد چند روز بعد همین افراد خیلی نق می زنند چرا جوانان ما خوب زندگی نمی کند 

یکی عده از بازیگران سنما کمر بسته اند به نابودی فرهنگ . آنقدر پولدار هستند که قدرت درک فقر و بی پولی را ندارند فقط گاهی یکی از عکس های فقرا در صفحه مجازی آن ها ظهر می شود که لایکی می خورد و حذف می شود . این بازیگر این طور است آن وقت من جوان هم پول دانشگاه را ندارم بدهم و نمی توانم در امتحان پایان ترم شرکت کنم 

حالا هم آپارات شده ماهواره رسمی کشور . یک بازگیر معلوم الحال که سابقه طلاق در کارنامه دارد با وضع حجاب افتضاح و صرفا یک تیکه پارچه روی سرش می نشیند جلود دوربین آپارات و 50 دقیقه سعی می کند اباحه گری و بی حیایی را یاد بقیه بدهد . 

؛؛

؛؛

خب از همه این صحبتها بگذریم . مدت ها بود پیگیر یک راه حل برای آپلود فیلم هام بودم 

بالاخره به یک ترکیب خوب رسیدم 

اول آپلود سایت روشنگری http://roshangari.ir/ و بعد هم آپلود در سایت صندوق بیان که خیلی هم راحت است .