به نام خدا 

از این به بعد لیستی از ویدیوهای مورد علاقه م رو که روزانه می بینم یا کلیپ های صوتی رو اینجا به اشتراک میزارم 

....................................


امروز صبح با گروه بین المللی تواشیح اسرا آشنا شدم 

آشنایی هم از نماهنگ «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» بود که این گروه همکاری داشتن 

سایت گروه http://asra14.ir/ دلچسب نبود .و فقط اخبار رو میشه پیگیری کرد . اما کانال گروه در آپارات تعدادی از ویدیو ها رو داره و منم همه رو دانلود کردم :) 


هم چنین ویدیوی راهنمای (موشن گرافیک) سفر اربعین که خانه طراحان انقلاب اسلامی منتشر کرده و شبکه های مختلف تلویزیونی و ماهواره ای :) بارها پخشش کردن . دانلود 


 فیلم/ مناظره حضرتی و قدیری ابیانه در دانشگاه تربیت مدرس (واکاوی سیاست داخلی دولت تدبیر و امید) هم دیدم . دانلود از خبرگزاری دانشجو


نماهنگ آمریکا ننگ به نیرنگ تو که انتشار 16 آبان بوده اما من امروز دیدمش  :)


ویدیو برنامه عصرانه 19 آبان هم گفت وگو  با یک مستند ساز بین المللی و فعال انگلیسی زبان در شبکه های اجتماعی بود که بخشیش رو قبلا دیده بودم  اما بازم دانلود کردم 



این نوشته به مرور تکمیل می شود