به نام خدا 

سلام به همه خوانندگان وبلاگم 

از طریق لینک همکاری دو چشم nsa ، میکروسافت و اپل 

با این پروفایل آشنا شدم . به نظر مطالبش جالبه دنبالش کنین 

این لینکشون هم جالب : هفت تیر کشی خاندان هاشمی رفسنجانی روی پسر شهید مظلوم لاجوردی 


خبر خوشحال دیروز هم تعطیلی سایت ضد ایرانی روزآنلاین بود . گویا پارلمان هلند دیگه پول سرور و اینترنت بهشون نمیده :) 


اتفاق جالب دو شب قبل هم پیام تشکر امام امت از برنامه تلویزیونی شبکه یک , برنامه ثریا بود 

خبرش از سایت خبرگزاری دانشجو ⬇️

برنامه «ثریا» با موضوع جشنواره عمار؛

فیلم/ برنامه‌ای که رهبر انقلاب از آن تشکر کردند

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از برنامه ثریا که شب گذشته با موضوع جشنواره عمّار از رسانه ملّی پخش شده بود، از طریق دفتر رهبر انقلاب به تهیه‌کننده این برنامه ابلاغ شد.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

«از قول من از ایشان تشکر کنید، من امشب خیلی خسته بودم، نشستم این برنامه را تماشا کردم، واقعا لذت بردم، هم آقای طالب‌زاده، هم مجری جوان و هم سه فیلم کوتاهی که پخش شد جالب بود. از چند نفر اشخاصی هم که آنجا بودند (مهمانها) تشکر می کنم.»


دانلود برنامه از SNN.IR  دانلود برنامه از مدیافایر ؛؛ سایت برنامه ثریا 

همین الان یهویی تصمیم گرفتم که لینک ها رو برای باز شدن در سربرگ(تب) جدید تنظیم نکنم . هرکی خواست خودش راست کلیک داره 😀😎❤️ 


آیا «دکتر سلام» هم به پلمپ تهدید شد؟

http://www.snn.ir/detail/News/474245/9036

نشریه سراج، مصاحبه‌ای جالب و جذاب را با کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام، تدارک دیده است. شما را به خواندن آن در ادامه دعوت می‌کنیم.