مخصوص این لحظات . خصوص این صبح . موزیک صبح امید از حامد زمانی عزیزمون 

لینک در سایت حامد زمانی

http://fans.hamedzamanimusic.com/?p=3181

پوستر


متن آهنگ :


صبح امید

.......................


صبحت بخیر آقای من آقای دلتنگی


صبحت بخیر آقای من آقای تنهایی


من دور افتادم ازت اما تو نزدیکی


امروزمو با تو شروع کردم که اینجایی


گناه من به انتظــار تو نشستنه


نشسته عاشقی گناهه عشق رفتنه


اگر که دلخوشی به من، گناه از تو نیست


اگرکه خیسه چشم تو، گناه از منه


اَللهم اَرنی الطلعه الرشیده


دیگه جونم به لب رسیده


همه دنیا ازم بریده، تو اما نــه


عهد می‌بندم دیگه اشکاتو در نیارم


ولی سخته دووم بیارم


توی عشق تو کم می‌زارم تو اما نه


تو هفته ای دوبار گریه می‌کنی برام


تو هفته ای دوبار توبه می‌کنی بجام


تو منتظرتر از منی تموم شه غیبتم


دروغ میگم عاشقم ولی بزار بیام


خدا کنه بهم نگی تمومه فرصتت


دعا بکن که خوب بشم اقا به حرمتت


یه کاری کن که من نشم دلیل گریه هات


یه کاری کن نشم دلیل طول غیبتت


و بالاخره لینک دانلود :) mp3 نه مگ

صبحتون خدایی :)