دشمنان دین و دشمنان جوانان ایرانی با آگاهی از زیرساخت اینستاگرام و غیره و … و رصد اخبار و نفوذ شبکه ای در وزارت خانه های مختلف با آگاهی از مسدود نشدن صفحات مستهجن در اینستاگرام تمرکز خود را بر تولید محتوای باطل در این شبکه ها گذاشته اند


اتاق های فکر آموزش های حرفه ای و کارگاه های تبادل تجربه میان جاسوسان موساد و مواجب بگیران سعودی و مهمتر از آن باقیمانده منافقین (مجاهدین خونخوار) در آلبانی و… برای تزریق بی وقفه محتوا , جهت دهی افکار , بازی دادن حزب اللهی هست .


شکست های پی در پی حزب اللهی ها در شبکه های اجتماعی فیلتر شده و فیلتر نشده از جمله توییتر و اینستاگرام در مسائل اجتماعی و انتخابات های فرهنگی نتایج بدی در پی خواهد داشت .

بنا بر اطلاعات منتشر شده میان خودی ها و هم فکران سعودی ها و کسانی که موافق برداشته شدن فیلتر توییتر هستند (و در روزنامه های رسمی حزب اللهی مقاله می نویسند!!) از مجموع 432000 (432هزار) اکانت فعال توییتر که به فارسی توییت میزنند 79هزارتای آن متعلق به مجموعه های صهیونیستی (تواناتک , اصل19 , اسمال مدیا و united4iran ) است .

تغییر ذائقه میان جوانان و نوجوانان حزب اللهی و غیر حزب اللهی به واسطه ساعتها فعالیت در اینستاگرام اسباب شکست های پیاپی سیاسی ما را فراهم خواهد کرد . دور از ذهن نیست رئیس جمهور بعدی ایران فردی همچون اسحاق جهانگیری باشد . و این تنها دستپخت حزب اللهی هایی که چشمشان فقط شبکه های اجتماعی خارجی را می بیند است .


روزهای آخر واعظی در وزارت خانه ی ارتباطات و اینترنت و رانت و دستگاه های چینی مصادف شد با از بین رفتن میلیون ها دلار سرمایه کشور در راه فیلتر شدن صفحات مستهجن اینستاگرام و پروژه ای که منحل شد . به قول آقای پوششی: “ملت ایران تماشا کنید چه اتوبانی کشیده ایم برای ورود محتوای ضد دین که سال های قبل نبود “ خب بروید لذت ببرید (این جمله طنز و کنایه بود) . آقای حسن روحانی هم که بارها در مناظرات تلویزیونی قبل از انتخابات 96 ایران این جمله را تکرار کردند “خوشبختانه فضای مجازی مشکل ازدواج جوانان ایرانی را حل کرده”