سلام 

تصمیم گرفتم هر یکشنبه در قالب پست وبلاگی مقالات برتر هفته گذشته رو معرفی کنم . 

ان شاالله مثمر ثمر باشد :) 

چند نکته 

  1. لینک‌ مطالبی که توصیه می‌کنم حتما بخوانید، با رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند. ضمنا لینک‌هایی را که از نظر من تنها خواندن عنوان‌شان کفایت می‌کند، با پس‌زمینه‌ی زرد رنگ نمایش می‌دهم.
  2. لینک های معرفی شده از میان هزاران خبر و مقاله ایست که در طول هفته میخوانم 
  3. برای پیگیری مطالب می تونید عضو خبرنامه ایمیلی بشید یا اینکه عضو کانالم در سروش بشید

.

سخنرانی حضرت علامه بهجت (ره) درباره زندگی جوانان 

کمپین «قهرمان شهر من» ویژه فعالان فضای مجازی / تصاویر | قلمکده 

مسئول وارونگیِ معروف و منکر کیست؟ پرده‌دری جماعت بی‌حیا زیر لوای قانون! | یا لثارات

وقتی شعر سبزواری تفنگها را به زانو درمی آورد | صبح نو 

صبح نو میراث سلحشور در انتظار بودجه | صبح نو 

حاج محمود صادقی منزلش را به خانه اهل‌بیت(ع) تبدیل کرده است |محله من

خبرنگار همشهری محله به همراه شهردار ناحیه به میان زنان کارتن خواب رفته است | محله من 

صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال ۶۷ ؛او از چه کسی حمایت می‌کرد؟  | بنیانا 

فاطمه سلیمانی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارسمذهبی‌نویسی را بدون خواندن کتاب تحقیر می‌کنند | فارس نیوز

ماجرای طلبه شدن و ازدواج حجت الاسلام ماندگاری | مشرق نیوز

.

.

.

در همین اولین پست هم ذکر میکنم که این ایده رو از وبلاگ گزاره ها گرفتم